Brez strahu, pisanje vsebin ni noben bav-bav! S spodnjimi navodili boste brez predznanja, hitro in brez odlašanja napisali vsebine za vašo spletno stran, ki bo navdušila vaše obiskovalce. Gremo!
Poglejmo si kako napisati vsebine za vašo stran:
1. Vaša ponudba / Kaj ponujate?
Začnimo s tistim, kar vaše obiskovalce najbolj zanima. Vaši izdelki in storitve! To ni prostor kjer govorite o sebi, na tej strani govorite o vaših strankah. Na tej strani PRODAJATE svoje storitve. To je vaša prodajna stran, prodajno orodje, vaša trgovina, ki dela 24 ur na dan!
Odgovorite na naslednja vprašanja:
- Kaj točno ponujate? Katere izdelke? Katere storive?
- Kateri problem boste stranki rešili?
- Kakšna je vaša rešitev problema?
Vsebino zastavite v treh fazah:
- PROBLEM – Identifikacija problema – stranka se mora v treh sekundah identificirati s problemom, ki ga ima.
- REŠITEV – Pokaži stranki, da imaš rešitev njenega problema
- CALL TO ACTION – Sranki povejte točno kaj želite, da naredi (vas pokliče po telefonu, pošlje email, izpolni obrazec, prenese katalog)
Zdaj pa poglejmo zgornje navodilo v praksi:
1. Ali imate vstavi ime težave/ iščete vstavi ime rešitve? Lahko vam pomagamo.
2. Vstavi ime storitve vam bo povečala/skrajšala/izboljšala X. Vstavi razloge za nakup storitve oz. koristi, ki jih kupec pridobi.
3. Pokličite naše svetovalce za naročilo brezplačnega vzorca / svetovanja / oglasite se v naši trgovini.
To je zmagovalna formula za pisanje prodajne predstavitve za vašo spletno stran. Seveda morate ta navodila prilagoditi vašim izdelkom in storitvam. Pomembno je, da vključite vse 3 zgornje elemente. Ne potrebujete veliko teksta, saj nihče ne želi brati romanov na internetu – povejte bistvo.
Dodajte slike in video
Stran obvezno nadgradite s sliko vašega izdelka ali storitve, ali še bolje z videom, ki bo vašim obiskovalcem pokazal rešitev njihovega problema v praksi.
V kolikor imate več storitev, naredite za vsako storitev ali produkt ločeno stran, vsaka naj bo osredotočena na rešitev 1 problema!
2. Kdo ste? / O podjetju
Ta stran je namenjena predstavitvi VAŠEGA PODJETJA! To ste vi! To je prostor da napišete vse o sebi:
- kakšno je vaše poslanstvo / cilj vašega delovanja?
- kakšne so vaše vrednote, v kaj verjamete?
- zgodovina vašega podjetja / poslovna tradicija / koliko let delujete?
- predstavite vodstvene kadre v vašem podjetju
- pokažite vaše strokovne kompetence
Skratka, ne bodite sramežljivi. Predstavite se, saj bi vaše potencialne stranke radi izvedele s kom bodo poslovale. Cilj te strani je, da vzpostavite zaupanje, ki je osnova za kakršnokoli sodelovanje, bodisi komercialno ali nekomercialno!
V kolikor je vaše podjetje večje, lahko predstavitev razširite na dodatno stran z zaposlenimi, referencami, študijami primerov itd. Namen vsega tega je predstavitev vašega podjetja.
3. Kontakt
Na tej strani omogočite obiskovalcem, da pridejo na enem mestu do vseh informacij, ki jih zanimajo.
- Osnovni podatki kot so poln naziv firme s sedežem in morebitnimi poslovnimi enotami
- Telefon, Email, Faks
- Povezava do vaše Facebook strani, Twitter strani, karkoli imate.
Primer kontaktne strani:
Ime podjetja d.o.o.
Vzorčna cesta 100
1000 Ljubljana
Telefon:
01 100 100 10
Gsm:
041 100 100
Email:
ime.priimek@imepodjetja.si
—-
To so trije ključni elementi vaše spletne strani. Če želite, pa lahko vsebine za vašo stran napišejo naši tekstopisci, ki so strokovno usposobljeni za pisanje predstavitev, prodajnih tekstov in drugih vrst besedil.